Acquisitie in de zorgsector is tijdrovend en een uitdaging, maar is een belangrijke activiteit binnen iedere organisatie.
In deze dynamische maatschappij ontbreekt vaak de tijd of het doorzettingsvermogen om het structureel aan te pakken en terugbelafspraken na te komen.
Doen wat je zegt is heel belangrijk! Hiermee laat u een eerste betrouwbare indruk achter bij een potentiële klant, die van essentieel belang is in het verdere verkooptraject.
“Afspraak is afspraak !
Klanten ‘koud’ telefonisch benaderen is een vak apart. Of het nu gaat om kwalitatieve verkoopafspraken, telefonische verkoop, beantwoording van vragen of marktbewerking, wij weten hoe wij met uw potentiële klanten om moeten gaan maar vooral hoe wij met hen in contact moeten komen.
Vanuit een jarenlange ervaring binnen de gezondheidszorg en een commerciële achtergrond zijn wij in staat het commerciële met het medische te verbinden en omgekeerd. Wij spreken de vaktaal, kennen de structuren maar ook de knelpunten en dragen mogelijke oplossingen aan. Interactie met uw Google en social media activiteiten.(Omnichannel)
Onze expertise:
Campagnemanagement
Office Support Medical speelt in op uw Internetmarketing activiteiten. Na het Content en de Conversie blijft Persoonlijk contact de gunnende factor. Wij kunnen met andere samenwerken om voor u de maximale conversie te bereiken of het nu gaat om het vormgeven van de campagne, het ontwikkelen en uitwerken van direct mail of e-mailings, het printen en verzenden van gepersonaliseerd drukwerk of telefonische responsopvang, het actualiseren en optimaliseren van een klantenbestand of adressenselectie.
Wij beheersen elke stap in het proces en elk kanaal.
Ook weten wij uw klanten en prospects op het gewenste moment met de juiste boodschap te bereiken en zo meer omzet te realiseren, met interactie van uw media activiteiten. (Omnichannel)
Om uw respons nog meer te verhogen kunnen wij direct en probleemloos een (tijdelijk) Lokaal, 0800, 0900 of 088-nummer voor u activeren, waarbij wij u ook Call-Tracking kunnen aanbieden.