Uw toegang tot de zorgmarkt

Telefoonservice, bereikbaarheidsservice en customer support

Klanten zijn kritisch en willen snel persoonlijk contact. Zij zijn niet bereid lang te wachten of meerdere keuzemenu’s te doorlopen en zullen het gesprek beëindigen en een andere leverancier zoeken.
Dat is een gemiste kans, die makkelijk te voorkomen is met onze professionele ondersteuning.
Onze telefoon en bereikbaarheidsservice fungeert als een persoonlijk verlengstuk van uw bedrijf.

Enkele voorbeelden van onze mogelijkheden....

  • Statutair vestigingsadres, postadres  incl. EU telefoonnummer en service

  • Aannemen van alle binnenkomende gesprekken: Nederlands, Engels en Duits

  • Aannemen en verwerken van binnenkomende orders, bestellingen en informatie aanvragen

  • Verwerken en waar mogelijk oplossen van klachten, vragen of problemen

  • Inplannen van afspraken voor bezoek spreekuur, behandeling, consult of onderhoudsbeurt

  • Verlenen van support bij gebruikersvragen via telefoon, e-mail of online ticketsysteem

Wanneer en hoe lang u doorschakelt kunt u zelf bepalen.
Zo bent u altijd maximaal bereikbaar, laat u geen kansen onbenut en is uw capaciteit optimaal. 
Binnen enkele minuten kunt u de telefoonservice en bereikbaarheidsservice regelen.

Uw klanten worden met respect benaderd en krijgen de aandacht die zij verdienen. 

Wij verdiepen ons in uw bedrijf, uw visie en uw uitstraling zodat het telefoongesprek op uw “eigen” wijze wordt aangenomen. Klanten worden vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan, orders worden aangenomen en vragen worden beantwoord.
De klanten of bellers ‘’bellen met uw bedrijf”, dat versterkt het vertrouwen en bevestigt de professionele uitstraling van uw bedrijf. Hierdoor laat het telefonische contact een positieve indruk achter. Dit is het sterke punt van onze dienstverlening! Alles verloopt zoals u het wenst, geruisloos en gemakkelijk.  

 


 

U kunt zich concentreren op uw kerntaken terwijl wij voor uw klanten zorgen.

U kunt uw telefoon naar ons doorschakelen waarbij uw bestaande telefoonnummer behouden blijft, u kunt gebruik maken van een uniek nummer dat voor u wordt vrijgemaakt of u kunt voor een (tijdelijk) 0800, 0900 of 088-nummer kiezen, 

 

ook buitenlandse nummers zijn mogelijk.


Servicecalls en Klanttevredenheidsonderzoek

Klanten worden graag gehoord. Met een klanttevredenheidsonderzoek of after sales servicecall is hun mening snel getoetst: Is uw klant tevreden, zijn er vragen of klachten? Bij eventuele vragen of problemen is dit persoonlijke contact een uitgelezen manier om de service naar uw klanten te optimaliseren en direct op de situatie in te spelen. Dit resulteert in aanvullende verkoop en omzet.
Bovendien voelt uw klant zich gehoord en serieus genomen, dat heeft een nog betere klantenbinding tot gevolg.
Betere ambassadeurs voor uw bedrijf kunt u niet wensen. De beste reclame is nog steeds de mond op mond reclame.

Door mysterycalling en mysteryshopping kunnen wij het klantgericht en oplossingsgericht denken en handelen van uw medewerkers objectief toetsen zodat u de dienstverlening nog meer kunt verbeteren, wat extra omzet oplevert. Ook onderzoeken wij of er mogelijkheden zijn om aanvullende producten of diensten aan te bieden.

Zo worden uw klanten behouden en voelen zij zich serieus genomen met als resultaat een sterkere klantenbinding en meer omzet! Your Business Our Service.